gebakken terraskeitjes zitten vol olie. hoe deze te verwijderen?

wij hebben aan de voorkant van het huis een terras met van die vierkante gebakken steentjes. op een bepaalde plek is veel olie gelekt en de steentjes, ook al zijn zijn antracietgrijs, zien er niet uit, waarschijnlijk is een deel van de olie in de steentjes getrokken. hoe kunnen we het er toch weer wat fatsoenlijk laten uitzien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Een eerste probaat middel is de vlek overvloedig overgieten met Coca-Cola. Een nachtje laten inweken en dan wegspuiten met de tuinslang of hogedrukspuit.

Een ander middel is vaatwas product erovergieten en laten inweken, dan met een schuurborstel stevig schuren samen met kokend water.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zo,n vraag heb ik al eens meer beantwoord,ga naar de garage daar hebben ze korrels om de vloer mee schoon te maken,als er olie op de grond ligt strooien ze dat er op.
Zelf geprobeerd een prima middel,dus vraag in een garage naar de korrels,suc6
burgos
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is zeer goed met net gemorste olie en dan nog op een gladde vloer, helpt evenwel niet meer tegen ingedroogde, ingedrongen olie.
HG heeft daar een goed product voor: HG olie verwijderaar, te koop bij drogist en bouwmarkt.