Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat kan ik nog meer op een krans lijmen voor vogels heb er al wat met pinda's gemaakt iemand nog ideen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor lijm gebruik je? Let wel dat er gevaarlijke stoffen in lijm zitten. Je kan dus de vogels doden terwijl je probeert te voeren. Gebruik frituurvet of hang vetbollen op.
Snuffel
14 jaar geleden
Leuk dat je iets voor de vogels doet! Alleen is lijm niet zo goed voor ze. Rijgen aan een touwtje werkt ook goed.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Alle noten die je hebt erbij doen... Ook een open pot pindakaas vinden ze heel lekker...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's een leuke tip XiniX, ik heb eekhoorntjes in de tuin die helemaal wild worden als ik een pot met daarin nog een bodempje pindakaas neerzet. Ze kruipen er helemaal in en proberen de pot zelfs weg te slepen, heel erg grappig om te zien!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga ik ook proberen maar kan dat moeilijk op een krans doen en dat zocht ik

Andere antwoorden (8)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan er diverse soorten zaden ......, opplakken!
(Wat voor soort lijm gebruik je daarbij?)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons stelen de vogels vaak de hondebrokjes van onze hond,ze zijn er gek op.
misschien is dat een idee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zonnebloempitten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allerlei soorten zaden, vetbolletjes, zaadstrengetjes enz. Al zou ik niet alles vastlijmen maar in deze gevallen een ijzerdraadje gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt nog het volgende hiervoor gebruiken:
Wat maiskolven, appels, zonnebloemharten, zaden en nootjes, mezenbolletjes, en pitten.

Toegevoegd na 45 seconden:
Eventueel nog wat takken gierst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook wat oude boterhammen aan stukjes scheuren en neergooien.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Appeltjes, noten, trosgierst, stukjes brood besmeren met pindakaas en vervolgens in vogelzaad deppen. Cranberries vinden vogels ook heerlijk en geeft een beetje kleur aan hetgene wat je wilt maken. Je kunt alles het beste vastzetten met gesmolten frituurvet (niet gebruikt, want daar zit te veel zout in), da's beter als lijm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding