Hoe deel ik deze schuur in?

Ik wil graag dat je nog bij de achterkant kan, want daar zijn is een werkbank, maar alle fietsen en de scooter moeten er zo gemakkelijk mogelijk uit te halen zijn, dus de beste in deling

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gezien het feit dat de fotograaf in de deuropening stond is er geen andere indeling mogelijk. Als je bij de werkbank wilt haal je dus even de vervoermiddelen uit de schuur?

Antwoorden (1)

Worden alledrie de fietsen even intensief gebruikt? Er bestaan namelijk speciale ophangsystemen voor fietsen, die aan het plafond vastgemaakt kunnen worden. Als je twee fietsen boven de scooter en de andere fiets op kan hangen, aan de zijkant, zal er een betere doorgang komen naar de werkbank toe. De twee fietsen die het minst gebruikt worden (of anders van degenen die het langst en sterkst zijn...) kunnen dan de hoogte in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Inderdaad,fietsen ophangen en de achterkant bij de werkbank ook efficiënter indelen en weggooien wat weg kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie nu pas je antwoord. Het mijne heb ik verwijderd omdat het overeen met jouw antwoord. +1