ik heb een kring in mijn eiken tafel van een natte pot die er op gestaan heeft is hier iets aan te doen zodat hij minder opvalt?

de vlek is ook een beetje dikker

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een kleedje erover valt het niet op ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Triest. Was een perfect antwoord op de vraag.

Antwoorden (2)

Je haalt de kring makkelijk weg met Meubeline, te koop in een lichte en donkere variant, bij drogisterij, bouwmarkt en sommige supermarkten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je last van kringen in je tafel, dressoir etc. Gebruik dan koperpoets, klinkt raar, maar werkt echt. Doe wat koperpoets op een doekje, en wrijf de plek waar de kring zit goed in, tijdje wrijven, en je ziet het wegtrekken. Je ziet er uiteindelijk helemaal niets meer van!!