waar koop ik plastic boekkaften/boekhoezen?

Mijn nieuwe schoolboeken wil ik graag kaften met doorzichte, plastic boekhoezen of -kaften. Waar zijn deze verkrijgbaar? Op internet gekeken maar kan het lastig vinden. Verschillende shops bieden het niet meer aan.

Het gaat dus niet om de rekbare, stoffen kaften.

Alvast bedankt!

11 jaar geleden
in: Wonen
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je doorzichtig kaftplastic? Hoe zou je precies de goede maat kunnen vinden als het niet rekkend is? Of zijn ze op maat te knippen o.i.d.? Ik kan me eerlijk gezegd geen voorstelling maken bij wat je bedoelt.

Antwoorden (2)

je vind deze overal normaal gezien, in supermarkt in speelgoedwinkel etc
kijk maar eens goed rond want vind het raar dat zij het niet meer verkopen. succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk eens bij kantoorboekhandels.