Is het mogelijk een huis grondig te renoveren in 10 dagen?

Nieuwe keuken
nieuwe badkamer
2x nieuwe wc
Nieuwe plafonds
dubbel glas
Nieuwe kozijnen

Is opgegeven maar lijkt mij erg kort

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik denk dat het op het randje is. In tegenstelling tot wat in de reacties staat is ook met heel veel mankracht niet alles mogelijk. Het beste voorbeeld is je toilet. De meeste toiletten zijn dusdanig van afmetingen dat er maar 1 persoon tegelijk kan werken. Verder is er een vaste volgorde, Eerst de riolering dan stucen, tegelen en dan pas sanitair plaatsen. En sommige zaken hebben droogtijd dus daar moet je op wachten. Dat kost voor een toilet dus vaak 10 dagen als men netjes werkt. Op het randje denk ik dus. Als er helemaal niks tegenzit en ze komen met heel veel mankracht lukt het misschien precies. De praktijk is helaas bijna nooit ideaal dus ik zou maar op een paar dagen meer rekenen.

Natuurlijk is dat mogelijk. Als dat door een bedrijf gedaan wordt met ervaring en deskundigheid en vooral met goed en genoeg personeel moet dat wel lukken.

Dat kan hoor. (als je tachtigduizend euri overhebt)

Goede leiding en iedereen op de juiste plek hart werken dan kunnen er nog grotere dingen gebeuren.Het grootste belang is iemand die goed kan plannen,en iedereen aanstuurt. In iedergeval suc6

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100