Hangplek voor mezelf en voor me vrienden?

Ik ben opzoek naar de mogelijkheden voor mij en me vrienden om ergens een hangplek te 'maken'. Ik zat te dachten om een garagebox te huren en daar een bank / tv en dat gedoe in te zetten, maar ik weet niet of dit nou eigenlijk mag.

Ook ben ik op zoek naar andere mogelijkheden dan een garage, en nee. Geen huis/appartement omdat boven me budget gaat.

Budget: <100 EU

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 24 minuten:
te denken* natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
3.4K

Antwoorden (6)

Kan het niet bij iemand thuis in de garage of schuur, heb dat hier ook, een aanbouw aan het huis waar mijn zoons regelmatig zitten met vrienden.
Waar je vooral op moet letten is overlast, als de buurt gaat klagen krijg je problemen met de politie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zolang je geen overlast veroorzaakt, zullen er weinig mensen iets van zeggen. Je kunt ook voor minder dan €100,- een "partytent" kopen met een stuk zeil erbij voor de zijkanten. Deze kun je zetten waar je wil en is redelijk groot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Binnen in de partytent ;)
Kijk of er iets qua fabriek of bedrijfspand langdurig leeg staat, bied de eigenaar dan een soort van antikraak aan waarbij jij en je vrienden er voor zorgen dat alles knap blijft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eigenaren van garageboxen zullen er niet happig op zijn, vanwege brandgevaar en risico van overlast bijvoorbeeld. Bovendien heeft lang niet elke garage stroom en een kabelaansluiting is daar al helemaal niet logisch :) Heeft er niemand van je vrienden een relaxte grote zolderkamer? Wij zaten meestal bij degene met de grootste zolderkamer en de makkelijkste ouders.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is nogal afhankelijk van waar je woont.
Amsterdam: vergeet het maar, lukt je niet voor 100,-
Drenthe: geen probleem, hoewel je een garagebox meestal alleen voor opslag/stalling mag gebruiken. Daar is nauwelijks controle op, maar bij overlast zal je de box snel weer kwijt zijn.

Kijk op marktplaat en funda.nl en je weet snel of er wat te krijgen is in de buurt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat dacht u van een bezoek aan een buurt of dorpshuis?
Dat is goedkoper en nog net te doen tussen uw drukke werkzaamheden door.