Komt selektvracht, als ze 's ochtends zijn geweest, 's avonds weer? Of bezorgen ze bij de buren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

Voor je van de site van Selektvracht geplukt:

Pakketten tot en met 20 kg, met een maximale afmeting van 80 cm x 40 cm en een maximale volume van 150 liter (L x B x H / 1000) kunnen op de volgende dagen/tijden worden aangeboden:

dinsdag t/m donderdag 12:00 - 18:00 uur of 18:00 - 21:00 uur

vrijdag 12:00 - 18:00 uur

zaterdag 09:00 - 13:00 uur

Grotere en/of zwaardere pakketten kunnen alleen op maandag t/m vrijdag worden aangeboden tussen 09:00 - 18:00 uur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of er buren wordt bezorgd ligt aan het feit of je buren thuis zijn en of de bezorger dat wel of niet doet. Soms leggen ze post ook bij de achterdeur, achter een vuilnisbak of in een fietstas van een fiets die net voor het huis staat ;-)

Verder komen ze in principe maar 1x maar je natuurlijk het geluk hebben dat ze op weg naar huis toevallig bij jou in de buurt komen en het nog eens proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Selectvracht bezorgt vaak bij de buren en als die er niet zijn, bij zomaar een ander in de straat! Ik vind dit zeer vervelend. Ik heb selectvracht aangegeven, dat ze het bij mij in de garage mogen leggen, als er een pakket voor mij komt. Soms willen ze dat niet, omdat er een handtekening nodig is. Helaas staat er ook weleens een pakje in de garage, bestemd voor een ander uit de straat. Tja, ze weten de weg en zijn dan te beroerd om terug te komen. Ik blijf erbij dat het altijd voor iedereen prettiger is, dat het pakketje nooit bij de buren wordt afgeleverd! Mijn nicht uit Rotterdam kreeg laatst van iemand een bloem in een doosje van TNT. TNT had dit bij de buren bezorgd en geen kaartje bij haar achtergelaten Twee weken later kwamen de buren langs, ze zeiden dat ze diverse keren vergeefs aan de deur waren geweest en dat ze blij waren haar eindelijk te treffen. De bloem kon meteen de vuilnis in. Hiermee wil ik maar aangeven, dat het voor de buren ook niet prettig is om contstant tevergeefs bij een ander aan de deur te komen. Je kunt bij Selectvracht aangeven, dat je onder geen beding wilt dat het bij de buren wordt afgegeven. Zelf plaats ik de bestellingen altijd op zo'n dag, dat de kans groot is dat ik op de bezorgdag thuis ben.