Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hebben jullie enig idee waar je van die schoenen kan kopen, met spijkers erin? Die worden gebruikt om gaatjes in je gazon te prikken.

burgos
11 jaar geleden
in: Wonen
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zonde van je geld en tijd die je daar in gaat steken.
gewoon gaan bemesten en alle problemen gaan van zelf zonder te prikken over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
verticuteren, maar ook prikken, hebben weinig zin, als je de echte oorzaak niet oplost en dat is bijna altijd te kort aan voeding ( mest) bij mesten gaan de grasplantjes weer worteltjes maken en die veroorzaken weer lucht in de grond.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Die zogeheten grasbeluchtingssandalen kan ik alleen in België te koop vinden: http://www.tuinadvies.be/shop/product.php?id=1881

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh wacht, toch een Nederlandse site: http://www.tuinbazar.nl/product.php?id=1881
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
burgos
11 jaar geleden
Nou bedankt, ik heb ze gelijk besteld.

Andere antwoorden (2)

Dat zijn, zover ik weet, zijn het geen schoenen, maar plankjes met spijkers die je onder je schoenen gespt, de "betere" tuincentra zouden ze moeten hebben.
Of zelf maken misschien?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Amazon kun je die kopen. Beluchting Schoenen heten ze, terwijl het eigelijk geen schoenen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch makkelijk om in huis te hebben.
het is wel warm ,,,maar we krijgen nog weer winter heb ik gehoord.
Ja duurt nog wel effe.+1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze spikes zijn er volgens mij niet voor bedoeld Eef om met gladde wegen naar buiten te gaan, maarom je gazon te ontluchten.
burgos
11 jaar geleden
Ha ha

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding