Gaat kunstgras drijven als het regent? zie verdere uitleg

Ik heb een plat dak en ben van plan om het met kunstgras te bedekken. Wat als er een flinke plensbui komt? Er is wel een afvoer maar toch...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Het beste antwoord

Ja, kunstgras gaat drijven, dat is van kunststof gemaakt. Je zou het dan vast moeten maken door het vast te nieten. Niet alleen als het regent, maar als er een goeie wind staat kan het ook zomaar wegwaaien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ voor dat wegwaaien daar had ik ook nog geen rekening mee gehouden!

Andere antwoorden (1)

Ik heb het ook gehad, en vond het vooral een probleem dat het na een regenbui niet meer droog werd daaronder ondanks de afvoer en er op den duur dus vieze plekken ontstonden. Kun je niet een klein stuk als proef neerleggen en kijken hoe het zich houdt? Ik heb de hele boel na een half jaar afgevoerd. Kassa ping.