hoe heten die witte plakkertjes die je achter een foto lijstje kan doen waar een haakje aan zit zo dat je het lijstje op kan hangen?

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is kan het niet veel beter uit leggen zijn altijd witte plakkertjes met een driehoekje als haakje aan waar mee je het foto lijstje dan aan een spijkertje kan hangen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje die bedoel ik ja

Andere antwoorden (4)

Die heten gewoon plakkertjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die heten plakhangers (of ook wel ophangplakkers)

Her te koop:

http://www.hobbyhuis.be/contents/nl/d780.html
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje ^^
ze heten schilderij plakkers en ik heb er 2 voor u gevonden (zie bronlinks onder)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schilderij hangers zelfklevend en ook met spijkergaatjes