Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik heb zelf ooit een glazen tafelblad gekocht en dat heeft jaren buiten gestaan. Het moet wel echt meubelglas zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

glas is glas en glas kan tegen weersinvloeden in welke vorm dan ook , je moet wel weten of glas gehard is want een hagel bui kan dus niet gehard glas doen breken als het horizontaal ligt ,ik adviseer glas buiten met water en schoonmaak middel te reinigen , dit omdat zand/stof krasjes in het glas kan geven bij droog reingen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze vraag kunt u het beste aan Ikea o.i.d. stellen. Uit ervaring weet ik dat Ikea gehard glas gebruikt voor salontafels. De oudere tafels hadden zeer sterke bladen welke prima voor buiten gebruikt kunnen worden. Daarvan hebben wij eens een blad gebruikt als keuken achterwand (hitte, agressief schoonmaakmiddel en stoten met pannen).

Echter, er zijn ook wel terugroepacties geweest van glazen artikelen (volgens mij glazen of vazen) dus informeert u vooral even bij de winkel zelf welke garanties ze geven en wat zij zelf aanbevelen. Anders iets meer uitgeven voor een tafel(blad) welke specifiek voor tuingebruik is gemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding