hoe kan ik het best papieren stickers van mijn deur afhalen?

ik heb papieren sierstickers op mijn deur maar we hebben alles al geprobeerd en het lukt er nauwelijks af, iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
5K

Antwoorden (10)

ik deed dat wel met tandpasta.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed nat maken met olie(zonnebloem-olijf) en dan afhalen schijnt goed te werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwarmen met een föhn wil wel eens helpen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sticker verwijderaar.

Wat je ook kunt doen: De stickers op je deur nat maken. Dan flink wat deo er opspuiten en vervolgens er af krabben. Spuitdeo is troep, maar een wondermiddeltje. Je krijgt er ook make-up vlekken mee weg en bijv. hele oude lippenstiftkussen op een deur. Zelfs blackmarker kun je er mee wegvegen.

Dus grote kans dat je het hier mee los krijg. (ik kreeg mn oude chin-chan plakplaatjes er wel mee af :'))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hele oude lippenstiftkussen op een deur............ ???
was je zo dronken ??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha ik was een jaar of 14 en blijkbaar was dat leuk :')
Met wasbenzine wil het ook nog wel eens lukken. Het gaat er om dat de stikker doorweekt is en de lijm oplost.
jc54
11 jaar geleden
met lampenolie of babyolie haal je de lijmresten makkelijk weg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal goed zo doe ik het ook + van mij.
Stickers laten zich prima verwijderen, met PINDAKAAS! Smeer het eerst dik erop, laat het inwerken, en u kunt de sticker verwijderen, als zat het er net op.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=diverse&label=Sticker resten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ het werkt echt heel goed maar het moet er wel lang op zitten
Ik doe dat altijd met nagellakremover.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Smeer er maar groene zeep op goed in laten trekken en dan met een warm sopje verwijderen.
Succes.
11 jaar geleden
Ik heb geleerd van mijn ouders dat je stickers moet verwijderen met spiritus. En meestal lukt mij dat!