Wat kost een tijdelijke opslagruimte bij Citybox ongeveer? de site geeft deze info niet. heb ongeveer 4 m3 nodig

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
2.3K

Antwoorden (2)

Standaard zijn die boxen 3m hoog, dus het zou gaan om 4 m^2. Schattend dan ongeveer 15 - 20 euro/maand. Maar je kan alleen achter de echte prijzen komen door op te bellen:

http://forum.viva.nl/forum/list_message/8741191
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4m3 bij ALLSAFE Mini Opslag in in ieder geval goedkoper. Die huur je vanaf €22,50. Kijk op www.allsafe.nl of bel gratis 0800-6464677.