Heeft iemand deze beer in een winkel zien liggen? Mag in een webwinkel geweest zijn mits die ook een gewone winkel heeft.

Het gaat om de beer zelf.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Annswers
12 jaar geleden
Probeer het ook eens op marktplaats
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ours peluche
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn ouders hebben hem ooit los gekocht in het grijs.

Antwoorden (1)

Voor 4 euro 50 per stuk is dat beertje in veelvoud te bestellen bij http://www.relatie-geschenken.nl/Relatiegeschenken/Premiums/Plush/19547420/No-brand-Beer.html
Hij is merkloos, en wordt gemaakt ten behoeve van relatiegeschenken. Want het is de bedoeling dat een tekst op het shirtje komt te staan. Ik denk niet dat je 'm ergens los kunt kopen. Maar kijk eens op de speelgoedafdeling van De Bijenkorf of V&D, daar zijn vast wel gelijkende alternatieven te vinden!
Amadea