Is het nog mogelijk om een starterslening te krijgen bij het kopen van een huis in A'dam?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Jahoor, zolang je inkomen maar in de juiste verhouding staat tot de te financieren kosten van het huis.

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik ken je precieze situatie niet, maar via de site van startersleningamsterdam.nl (zie link) kun je al vrij snel een berekening maken. Dan heb je in ieder geval een indicatie of je in aanmerking komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is in verhouding? De starterslening is toch bedoeld om het deel bovenop je maximaal te lenen hypotheek op te vullen benodigd voor de koopprijs van het huis dat je wilt kopen?