Waar vind ik het bedrijf dat (winkel-) ruiten voorziet van prints ter camouflage van leegstand?

voorbeeld in Haarlem gezien. De foto/print laat een lunchroom zien. Dit is een aansprekender beeld dan een leegstaand pand.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Ervan uitgaand dat niet slechts één bedrijf aan de vraagstelling kan voldoen denk ik dat jij je het beste kunt wenden tot een grafisch vormgever of een bedrijf met een connectie grafimedia. Deze zijn er voldoende te vinden via internet. Mocht je wens zijn een print te laten ontwikkelen dan kun je het beste contact met één van deze bedrijven opnemen voor informatie, offerte of een doorverwijzing.