Op school hebben we een voorwerp gekregen weet iemand wat dit is?

Het is een: moer+ een boutje+ een verbindingsdingetje (zie foto)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.5K

Het beste antwoord

Het is een dwarsmoer met een schroef. Die worden vaak gebruikt om kastplanken met elkaar te verbinden.
bamibal
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Dat dingetje vooraan op de foto vormt samen met de schroefdraad een moer.

Andere antwoorden (2)

Dit zijn koppel boutjes en moertjes om een hoekverbinding te maken.Het tonnetje wordt in het liggende gedeelte gemonteerd en het draad eindje wordt door een gaatje in het tonnetje gedraaid. Dan wordt de koppelmoer op het draad eindje gedraaid aan de buiten kant van het staande gedeelte waar een iets groter gaatje in zit.De maat van de koppelmoer.Het geheel wordt aangedraaid.Dit wordt veel gebruik door de doe het zelf meubelen. Zoals kasten stoelen bedden vaak in combinatie met duvels cq doken, houten pennetjes platteschijfjes of kaakjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het setje op de foto doet me nog het meeste denken aan bevestigingsmateriaal voor een firmabordje op de gevel van een gebouw naast de toegangsdeur. Maar daar heb je er dan wel vier voor nodig in verband met het aantal hoeken van zo'n bordje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ziet er iets anders uit dan wat ik bedoel. Hoe groot zijn de onderdelen ongeveer?