Waar kan hondenmest voor gebruikt worden?

We hebben 3 honden dus ook veel mest bij huis ,en ik heb gehoord dat je die niet in de tuin kunt gebruiken.
Ik vraag me af waar je die dan wel voor kunt gebruiken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Ik heb me laten vertellen dat mest van vleeseters (honden en katten) niet geschikt is om te bemesten. Het zal hem in de samenstelling zitten: in dit soort mest zitten resten van vlees die niet worden afgebroken tot voedsel voor de planten.
Je zou het kunnen proberen met vleesetende planten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor een madenkwekerij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de afvalbak.