Waar kan ik een datum bord bestellen?

Mijn moeder is dementerende en haalt de dagen nu door elkaar. Zijn er ook geplastificeerde datum/datum borden te koop en waar zijn die te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk ken ik geen geplastificeerde datum borden maar is een dagkalender niets voor je moeder?

Antwoorden (2)

Het R.O.T Planbord is speciaal ontwikkeld voor gebruik in verpleeg- en verzorginshuizen.
Op het R.O.T Planbord kan dagelijks wisselende informatie worden gegeven, zoals o.a. datum, het weer van die dag, jaargetijden, het menu en informatie over wat er te doen is. De woorden, letters, cijfers en symbolen zijn gegraveerd op kunststof plaatjes met een witte achtergrond.
Alle kunststof plaatjes zijn magnetisch en kunnen goed op het bord worden 'geplakt'.
Het oppervlak van het bord is met speciale emaillelak bewerkt en is afwasbaar.
Het bord is in een frame vervat en kan worden opgehangen. Aan speciale wensen zoals een afwijkende maat, eigen teksten en symbolen enz. kunnen wij eveneens voldoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nadeel van zo een bord is dat iemand iedere dag de datum aan moet geven op het bord. Zo een kalender klok is handiger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn ook verschillende optie's te zien op de site.
Bij de ouderwinkel verkopen ze kalender klokken met daarop datum en dag vermeld.

Toegevoegd na 2 minuten:
moet ouderenwinkel zijn.