Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik sta nu 1.5 jaar ingeschreven voor een huurhuis op woonnet rijnmond. Nu heb ik het laten overschrijven naar ridderkerk. hoe lang is de wachttijd?

Wachttijd in ridderkerk? Ik hoor mensen die hebben 4 maanden hoeven wachten en sommige 1 jaar. Wie kan mij enigzins vertellen hoe lang het nu kan duren voordat ik een huurhuis heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ook al 2 jaar een woonnetpas, ik reageer al 2 jaarlang maar krijg geen reactie van dat ik de huis mag bekijken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echt.. in ridderkerk of rotterdam? Welk soort huurhuis zoek je, welke prijsklasse? ik max 360 euro per maand.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De kans is groot dat je daar sneller aan de beurt bent dan in Rotterdam.

Je inschrijfduur van woonnet rijnmond telt mee als je je in laat schrijven bij bijvoorbeeld Woonvisie.

Mijn zoon had binnen twee weken een woning na inschrijving,maar ik moet er wel bij vermelden dat hij al 3 1/2 jaar ingeschreven stond bij woonnet rijnmond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding