Hoe weet ik of een woonnet haaglanden huur is ingenomen?

hoe weet ik of een huurhuis door iemand anders is ingenomen.
ik stond 10de daarna werd ik 9de en nu 8ste maar dat is nu al twee dagen zo, terwijl bij die andere ik om de dag een plaatsje omhoog ging.
nou mijn vraag was is het als ingenomen of is het iets anders

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Dan kijk je op de site, zie: http://www.woonnet-haaglanden.nl/#/Verantwoording
Staat een keurig overzicht van de woningen, wachtduur van degene die de woning toegewezen gekregen heeft of de vermelding 'Maatwerk' met rangorde.
Een woning zal pas in dat overzicht opduiken als het contract getekend is.