Boxspring matras is losgelaten aan de zijkant waar kan ik het mee plakken?

Boxspring matras is losgelaten aan de zijkant waar kan ik het mee plakken? Aan de zijkant is het lijm losgelaten, weet iemand of er een speciale lijm voor te koop is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (4)

Je zou dubbelzijdig plakband kunnen proberen en of anders met een half ronde naald de einden met stevig garen naar elkaar toe kunnen dichtnaaien...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om het schuim had ik er even bij moeten zetten.
Probeer het met veiligheidspelden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je Boxspring al lang? Als die net nieuw is zou ik durven zeggen terug dragen en omruilen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste kan je een Methylcelluloselijm kopen. Het is wel vaak even zoeken waar je die kunt krijgen. Bij de praxis in amsterdam west hebben ze het zeker.