Hoe krijg ik vieze lucht uit whirlpoolbad ik heb al een reiniger gebruikt van HG?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

Je moet ontsmettend spul geschikt voor whirlpool gebruiken. Dit is heel belangrijk, want er kunnen dodelijke bacteriën in het water komen.
Gebruik de juiste aangeduide hoeveelheid. Een scheutje javel kan geen kwaad maar overdrijf niet. Ook giftig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat voor vieze lucht? staat hij buiten of binnen?

als je al lang last hebt van vieze lucht adviseer ik om het water compleet te verversen. Als het aanhoud kan er misschien een filter niet goed schoon zijn of werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als wij onze whirlpool een poosje niet gebruiken,dan laat ik hem altijd een half uur borrelen met een scheut gloor.
Dat doe ik voor de bacterien en de luchtjes.
Daarna laat ik hem met gewoon water nog een x draaien.
burgos
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke luchtjes komen er bij jou in dan? Bah zeg. Die whirlpool kun je meteen wel aan de straat zetten.