Stellina gashaard. Glaasje gebroken. Waar koop ik één nieuw glaasje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

Elke CV installateur kan dit zo voor je bestellen.
Levertijd is normaal een paar dagen voor een glas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aha, dus volgens jou niet merkgebonden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel, zekers merk gebonden.
Je moet gewoon naar een erkende installateur gaan en daar het merk en type van je haard doorgeven en het glas bestellen.
Mocht je als nog twijfelen hoe of wat, stap dan eens bij Plieger binnen. Plieger verkoopt normaal gesproken niet aan particulieren (als je in Twente woont stap dan eens binnen bij de vestiging in Hengelo, daar regelt men zo een glas voor je tegen contante betaling, no questions asked, andere filialen doen dat niet), maar men kan je daar wel door verwijzen naar een installateur die ingeschreven staat bij hen en je kunt dan via die installateur het onderdeel bestellen daar Plieger Stellina gewoon in het assortiment heeft en dus ook alle onderdelen kan bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alvast merci voor de info!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan, succes!
Sommige ijzerwinkels hebben dat nog ook wel eens.En anders kom je in de glashandel terecht die het onder de naam "ROBAX "verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een zaak waar ze kachels verkopen.
Gebroken glaasje (stukken) meenemen.