Mag je een elektrische deken gebruiken in combinatie met een schapenwollen dekbed?

12 jaar geleden
in: Wonen
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel heel warm hoor pff
joro
12 jaar geleden
Afgelopen week heb ik een elektrische deken gekocht, merk Cresta. Ondanks ik hem nog maar 2 x gebruikt heb, bevalt hij mij prima. Ik doe hem een half uur voor het slapengaan aan en zodra ik naar bed ga uit. Nu pas bedenk ik mij, dat ik ooit eens iets gelezen heb, dat je geen elektrische deken mag gebruiken als je een (schapen)wollen dekbed hebt. Zou het iets met brandgevaar te maken hebben??? In ieder geval is deze combinatie niet te warm, ik slaap uit vrije wil in een onverwarmde slaapkamer.

Antwoorden (1)

Ja natuurlijk, waarom zou dat niet mogen?
ik denk alleen dat je uit je bed zwemt van
de hitte, maar probeer het gewoon joh,
met 1 nacht weet je het,
burgos