mijn zoon wil zijn slaapkamer ingericht met amerikaanse steil maar vind ik dit dingen ???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Steil haar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kussen dekbed schilderijen en die dingen echt wat er mee te maken heeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel stijl hahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schilderijen smokkel je idd het beste in een dekbed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@hans brinker, wat doe jij eigenlijk op deze site? Je geeft foute antwoorden, rare reacties en reacties als antwoord. Een keer kan grappig zijn, maar dan moet je er ook eens iets zinnigs tegenover zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry maar als ik je niet beval moet je lekker en ander kant op kijken en iets zinnigs zeggen nauw dat doe je zelf ook niet iemand in de zeik nemen nee dat is stoer

Antwoorden (6)

Bij Ikea hebben ze grote posters van oa de wolkenkrabbers, verder kun je veel op internet vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje wel ik ga even kijken daar
Ik weet natuurlijk niet of je er de ruimte voor hebt! Maar hiermee maak je wel de blits.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk zijn er bij de Expo wel posters te krijgen met wolkenkrabbers en dergelijke. Zelf ben ik gek van Londen en ik heb bijvoorbeeld zelf een collage gemaakt van Londen door foto's af te laten drukken en ze in een mooie fotolijst te doen. Misschien een idee? Verder is het meestal een kwestie van toevallig ergens tegen aanlopen in een winkel, dat heb ik meestal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de interatuin hebben ze wel enkele dingen in amerikaanse stijl. Bij de action hebben ze ook posters/schilderijen (die zijn waarschijnlijk iets goedkoper dan de Ikea...).
Verder zijn er heel veel dekbedden te vinden met de amerikaanse vlag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeker eens bij een dumpwinkel kijken, als ik jullie was. Daar verkopen ze vaak Amerikaanse legerspullen. Of je kunt kijken bij videoverhuurwinkels, die hebben vaak spullen te koop die te maken hebben met Amerika(anse films).
Of wat dacht je van spullen die je in typische Amerikaanse diners tegenkomt? Barkrukken, hoogglans, metaal.

Het ligt er dus aan welke kant je op wilt. Veel dingen zijn met de VS te associeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
internet heeft veel te bieden zie bronnen
moekies: amerikaanse vlag dekbed
posters: in alle kleuren en maten, vul een zoektherm in en je krijgt vlaggen en posters etc. te zien die je online kunt bestellen
Veel typisch amerikaanse merken verkopen ook artikelen met hun logo erop zoals coca cola of budweiser.
Spiegels met logo's vind je ook op marktplaats