Wat kost het ong. om een foto(13x18cm) van een foto na te laten maken?

Wil oude foto's voor de kinderen bij/na laten maken.
Is dit een dure grap?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
2.2K

Het beste antwoord

Dat is niet zo duur hoor, dan spreek je over 50 a 60 eurocent per foto.
Als het hele oude foto's zijn kun je ook een lid van een fotoclub benaderen om hem via een fotobewerking weer zo goed als nieuw te maken.
Hieronder een link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duidelijk antwoord!

Andere antwoorden (1)

als er een nieuw negatief gemaakt moet worden ,kan het wel wat meer gaan kosten.ong.10€.]
je kan ook de foto digitaal laten scannen en het bestand afdrukken.als de foto oude beschadigd is moet hij geretoucheerd worden.kost ook geld.