Ik wil een leren tasje met plooien, cognackleur, donkerbruin(er) maken met schoenpoets. Kan dat? De tas is al ingespoten tegen vocht en vuil.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Het beste antwoord

nee want een poets gaat afgeven
je kan een ledercleaner gebruiken, je kunt zon flesje kopen bij een schoenhersteller. daarna zul je je tas moeten verven/ kleuren met leerverf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bron: ikzelf = schoenhersteller
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi. Dit zou ik ook gezegd hebben: +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit ben ik helemaal met je eens channeke + Alleen paar dagen geleden stelde ik de vraag of je suede laarzen in de wasmachine kon stoppen, daar heeft u niet op gereageerd.
Jammer, had best wel een professioneel antwoord gehad.
Waren bijna nieuw, maar zaten vol vlekken en ook vet.
Kan ik zoiets ook naar een schoenhersteller brengen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
suede is wat moeilijker maar een goede hersteller komt een heel eind, en is wel wat duurder!