Ik wil in onze buitenkeuken (hout) een koelkast plaatsen. Kan dit en waar moet ik vooral op letten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.4K

Antwoorden (4)

Een koelkast kan zelfs
in een koude garage
Je hoeft eigenlijk nergens
op te letten.
Stekker in het stopcontact
en koelen maar.
.
burgos
12 jaar geleden
Ja, het kan, je moet er alleen op letten dat het past
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet er op letten dat de koelkast tegen vrieskou kan, niet iedere koelkast kan dat namelijk.
paulus811
12 jaar geleden
Als je een koelkast inbouwt moet er voldoende ventilatie zijn. Als er een vriesvakje in de koelkast zit zal deze ontdooien als de buiten temperatuur beneden de ingestelde koelkast temperatuur komt. Natuurlijk moet je ook opletten met vocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Vooral vocht kan nog weleens problemen veroorzaken, doordat de koelkast gaat roesten. Ik ken dat probleem van een Miele koelkast die in een keuken stond en aan de buitenkant flink doorroestte.