Ja. De meeste AH To Go's zijn open en sommige normale AH's ook.
Zo is een AH in Haarlem van 16 tot 21u open en in Koog aan de Zaan van 12 tot 18u.

Verschilt helemaal per filiaal, kun je beter kijken op http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie voor een filiaal bij jou in de buurt (en dan 'komende zondag geopend' aanvinken).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Albert heijn is op sommige plaatsen van 12 tot 2 uur open.
ronron1212
12 jaar geleden
De meeste turkse supermarkten zijn elke dag van de week open, ook met kerst. hahah.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Jumbo op de Kop van Zuid in Rotterdam is ook gewoon open.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze site kun je alle supermarkten vinden en kijken of ze open zijn. De eventueel gewijzigde openingstijden staan er ook bij.