Verkoopt Philips nog steeds gloeilampen?

Philips staat bekend om z'n gloeiampen maar verkoopt Philips die nog steeds?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (6)

ja kijk maar in de de supermarkt daar zie je 30 soorten ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, hier is een bron.
http://www.philips.nl/c/-/34638/cat/nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Maar sinds het Europees verbod moet je ze voortaan zoeken bij "verwarmingselementen".
Blijkt maar eens hoe een wetgeving makkelijk te omzeilen is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor! Véél auto- en fietslampjes bevatten nog een gloeidraadje...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, Philips fabriceert ze slechts, de verkoop geschiedt elders en door anderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Philips maakt nog enkele gloeilampen (tot en met 40 Watt helder) na volgend jaar 1 september. Zullen ook deze verdwijnen in de EU. Philips zal ze dan nog wel maken voor landen buiten de EU. Maar zal ze binnen de EU niet meer mogen verkopen.