Ik werk voor een rioolbedrijf en daar hebben ze van die vervelende zaklampen met te weinig licht iemand suggestie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Antwoorden (11)

Voor veel geld Fenix of Oled, daar heb je erg veel plezier van. Gaan tot 2200 lumen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maglite. Super zaklampen. Politie gebruikt ze ook.
Te koop bij halfords kijkshop etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gluur nogal eens in schemerige holtes van automobielen! De led-zaklamp is voor mij daarin een verademing. En, batterijen gaan met die zuinige lampjes erg lang mee......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je werkgever toch gewoon vragen om een goede zaklamp? Ik vind het eigenlijk een soort van plicht van een werkgever om te zorgen dat je kunt beschikken over goede materialen die je nodig hebt voor je werk, om dit goed te kunnen doen. Daar hoort ook een goede zaklamp bij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maglites zijn erg goed en hebben geel licht, niet van dat irritante witte led licht. Tussen de €40 en €80.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was een week geleden bij de Action en zag daar een zaklamp voor 5,00 euro. Ik gekocht (was helemaal niet uit op een zaklamp) en thuis aangekomen gaf me dat ding een partij licht! Het heeft een schijnwerperstand, een stand waarbij je 15 cm breed licht hebt, en een noodstand (rode flikkerende LEDs).

Je kan het iig proberen, voor de prijs hoef je het niet te laten.

(ik heb ook een MagLite en die schijnt idd verder, maar geeft minder licht)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een andere baan zoeken waarbij je geen zaklampen nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Te makkelijk antwoord, zeker in deze onzekere tijden op de arbeidsmarkt: ik zou je bijna een min geven, maar degene die je al hebt is niet van mij.
Bij Bauhaus verkopen ze o.a. Osram zaklampen (kleine) voor € 10,-. Maar je hebt er ook van die profi lampen tot € 80,- (Ook klein). Ben merk even kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan dat vervelende kun je weinig doen,maar je zou over kunnen gaan tot een lamp (er die zijn er ) met meer lichtopbrengst.
Maar: LET OP! Neem er wel één die niet vonkt,zodat de rioolgassen niet kunnen ontbranden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rioolbedrijf zoeken die betere zaklampen heeft die aan de veiligheidseisen voldoen.

Je kunt en mag niet zomaar elke zaklamp gebruiken, de zaklamp moet slagvast en vonkvrij zijn, moet bestand zijn tegen zuren en ga zo maar door.

Als suggestie heb ik het voorstel om met diegene te gaan praten met de veiligheidsfunctionaris binnen het bedrijf en je klacht doorgeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eem led lamp geeft meestal een fel licht
die zijn meestal ook niet erg duur