Hoe zit het met de papieren telefoongids?

Kan me iets herinneren dat het de bedoeling zou worden om hem niet meer huis aan huis te verspreiden. Maar hij ligt net weer op mijn mat samen met de Gouden Gids.
Komt er nog een systeem dat het ' omgedraaid' wordt, dus alleen een gids als je er om vraagt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het teveel moeite om hem in de prullenbak te gooien, of is dit een milieu kwestie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor is geen moeite, vind het alleen zonde dat hij gemaakt wordt, rond gebracht en bij veel mensen regelrecht de papierbak in gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie het als werkgelegenheid. Good for the economie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verspilling is nergens goed voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben het met Nelly eens.
Wij waren ook heel erg verbaasd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Agreed.

Het beste antwoord

Zover is het jammer genoeg nog niet! Je kunt die ongevraagde verspilling wel opzeggen! Volg de link hieronder....