Waar kan ik een bureau vinden maat 120 (of langer) bij 60 (mag ook nog iets groter) cm en dan onder de €100 mét een schuifblad?

We zijn hier al langer voor aan het zoeken maar kunnen hem niet vinden...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je bij ikea gekeken?

Het beste antwoord

Marktplaats heeft 1000den tafels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In kringloopwinkels zie je ze ook wel eens staan.
En anders hout halen en er zelf 1 maken naar je eigen wensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon zo'n uitschuifbare huiskamertafel waar je om dit als bureau te gebruiken een klein ladenkastje (Ikea)onderschuift voor je printerpapier e.d.