Hoe is het eigenlijk met die mevrouw die aangevallen werd door Bokito En hoe lang ist nu al weer geleden?

Vraag kwam opeens in me op. Kzie wel wie er op reageert

12 jaar geleden
in: Wonen
1.6K

Het beste antwoord

Nou hier een antwoord,Het gaat redelijk met die mevrouw.
Ze heeft nog steeds therapie om haar handen te kunnen bewegen. Ze is er heel slecht aan toe geweest,ze heeft veel
operaties moeten ondergaan en een hele tijd speciale anti biotica gehad,om de virussen te onderdrukken die bokito bij zich droeg.Ze komt er nooit meer hele maal boven op.
Maar geestelijk heeft ze zich geweldig gehouden,ze heeft er nooit nachtmerries van gehad.
En waarom ik dit weet?
Ze is met mijn neef getrouwd.

Toegevoegd na 4 uur:
Zo als ik las over een relatie met die aap?
Dat zijn grote verhalen uit de pers. natuurlijk was het geen relatie, die mevr. had gewoon een abbonnement voor de dierentuin,zij kwam daar elke dag met haar man(dieren liefhebbers)en hadden veel belangstellijng voor apen daar gingen ze elke dag even kijken, en ja dat zo.n beest los breekt, daar kan ze ook niets aan doen toch?
burgos
12 jaar geleden
molenaar
12 jaar geleden
dankje voor jou antwoord , Sterkte met haar

Andere antwoorden (1)

Het is op 18 mei 2007 gebeurd. De vrouw heeft maanden (zoniet een jaar) in het ziekenhuis moeten blijven aan operaties aan haar handen en lichte verwondingen elders. Ze is medeverantwoordelijk geacht en mocht Blijdorp niet meer in, zelf wilde ze er niet meer aan herinnert worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Het waren geen lichte verwondingen hoor, zeer zware
Ze was hele maal open gehaald.Toen ze bevrijd was had ze geen kleren meer aan haar lijf.
Hij had ze overal gebeten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haar handen waren ernstig, de lichtere verwondingen ELDERS..... Maar ik zie dat jij haar kent, ik niet dus ik zal ernaast zitten, die PERS altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie probeert er dan ook een relatie met een gorilla aan te gaan, behalve een andere gorilla?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad....ik vind het een beetje vreemd maar wel terecht dat ze medeschuldig is bevonden hieraan.