Wie heeft alles-in-1 van ziggo en weet waar de monteur dat aansluit?

In ons (nieuwbouw) appartement zit in de woonkamer een cai aansluiting. Doet ziggo het daar of in de meterkast? We willen de rest van de bekabling (2e pc, 2e telefoon, 2e tv) vast voor bereiden, maar als we dat bij het cai-punt doen en de installateur gaat het in de meterkast installeren......das niet handig en ziggo kan geen concreet antwoord geven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1K

Antwoorden (3)

Ik had ook draadloos alles-in-1 van Ziggo maar ben ermee gestopt. Ziggo sloot het aan bij mij in de meterkast wat buitengewoon onhandig was daar die kast 15 meter van mijn pc en tv is. De router stond dus ook in die meterkast en die viel om de haverklap uit dus moest ik steeds een snoer van 15 meter neerleggen waar je niet op mocht trappen. Probeer dat maar eens te vermijden! Ik heb Ziggo later opgezegd en KPN genomen. De router staat nu in de huiskamer achter mijn pc bureau en ze hebben een snoer langs de muur naar de tv gelegd. Ik heb dus geen last van het snoer.
12 jaar geleden
Wij hebben draadloos alles in 1 pakket bij Ziggo. Waarschijnlijk zal de monteur de aansluiting in de woonkamer gebruiken (als er genoeg signaal binnenkomt) dit is bij ons nu ook. De bekabeling voor een 2e pc, 2e telefoon (die maakt verbinding via de 2e telefoon of een andere aansluiting) en voor een 2e tv moet je helemaal zelf uitvogelen. Dit doet de monteur niet voor jou. Tenzij jullie 1ste tv, computer en telefoon ergens anders staat dan de woonkamer. De monteur verzorgd de aansluiting van waar het signaal binnenkomt (dus of je woonkamer, of de meterkast) tot je tv en telefoon, en deze checkt ook of je computer het doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn dochter heft onlangs een monteur van Ziggo gehad om het alles in 1 pakket aan te sluiten.
Het aansluitpunt heeft hij gemaakt aan de binnenkant van de woning waar de kabel de woning binnenkomt (bij haar in de woonkamer).
Mijn schoonzoon heeft vandaaruit de bekabeling doorgetrokken naar andere plekken in de woning