Hoe krijg ik restjes shag uit mijn wasmachine?

Gisteren heb ik per ongeluk een pakje shag meegewassen dat in de zak van een vest van mijn vriend zat. De grootste restanten heb ik gisteravond na het wassen meteen verwijderd en voor ik de kleren opnieuw gewassen heb ben ik met een microvezeldoekje door de trommel gegaan, maar na de tweede keer wassen blijken er toch nog restjes shag in te zitten. Hoe kan ik deze het best verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
8.6K

Antwoorden (3)

Ik zou het nogmaals proberen met een aantal microvezeldoekjes. Het belangrijkste is, is dat je wasmachine een aantal keren draait. Wel na de wasbeurt goed de rubber nakijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het filter schoonmaken en de machine leeg op zo laag mogelijke temperatuur laten lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het idee van Anna58 om alleen te spoelen is nog veel beter
Je spoelprogramma een paar keer laten draaien.