Vondst in de keukenla: wat zou het zijn?

Bij het opruimen van de keuken vond ik dit ding. Bij nader inzien denk ik dat het op zijn pootjes moet staan, maar waar het voor dient? Voor ik het wegmik wil ik graag weten of ik niet iets heel handigs weggooi, heeft iemand een idee wat het is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-))))))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga er anders mee naar Tussen Kunst en Kitsch :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zien me aankomen! :-D
ItisILeClerc
12 jaar geleden
it's pure evil
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je misschien een andere foto erbij plaatsen.
Volgens mij moet het op die 3 pootjes staan.

Het beste antwoord

Het is een onderdeel van een oven, het is een spit.
Om gevogelte te braden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

kan je het niet ophangen aan dat kromme haakje en dan mokken of iets dergelijks aan die andere drie hangen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar is het haakje niet krom genoeg voor, dan valt de boel aan stukken ben ik bang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat gaat niet passen. Toch bedankt
Dat is een lepel of spaan houder.

Nadat je heb geroerd in de pan kan je hem in het houdertje parkeren.

Toegevoegd na 24 minuten:
Nog eens goed naar gekeken....

Op de foto is een rare slag te zien van 1 van de 'pootjes'.
Dit zou kunnen duiden dat dit voor een specifiek ander voorwerp is gemaakt. De knik of slag zou ervoor moeten zorgen dat dit ergens op- aan of tussen past. Zit te denken dat het misschien een kwart slag gedraaid moet worden zodat het op de 'pootjes' staat maar kan er dan nog steeds niets van brouwen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan ook :) Het is iig een houder ergens van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik even uitgeprobeerd, het lukt niet. Maar bedankt voor het meedenken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, volgens mij ook. En op de onderste houdertjes hoort dan een kommetje of een bordje, waar de lepel op kan uitdruipen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt, er zit inderdaad een slagje in het ene pootje.
Ik denk dat er een bakje past in/tussen de pootjes die op tafel rusten en dat je daarin een lepel kunt zetten die leunt tegen het achterding en het uitsteeksel aan de zijkant, zodat hij niet kan omvallen.