Aan het einde van de middag, gaan de vliegen slapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oja ik zou het hier niet zeggen hoor, bij ons binnen hebben we er zeer wel voor het moment!!! En ze zijn lastig van 's morgens vroeg tot na middernacht!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je het licht uitdoen en zelf gaan slapen, doen de vliegen dat ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ha, ha, ja de vliegen hier houden van de warmte van mijn laptop!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok bedank om die tip Hippo.
Maar je moet dan nog kunnen slappen he, en die vliegen hebben ook geen pijn als ze plat liggen hé. Dus kun je maar opblijven tot je aan dit uur komt dat je toch zowiezo inslaap valt. Dan is de pijngevoel aan rug, heupen,nek en schouders wat minder.

Andere antwoorden (1)

Die zijn er wel. Ze zitten in holletjes in de muren te wachten tot het weer licht wordt.