Bij het verlaten van een huurwoning: hoeveel exemplaren van iedere sleutel moet je inleveren bij de sleuteloverdracht?

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik weet niet meer hoeveel ik er jaren geleden, toen ik verhuisde, kreeg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk 2 van elk, 1 gewone en een reserve.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo weinig?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lever gewoon alles in wat je hebt, daar heb je toch niets meer aan en dan kan je ook niet te weinig inleveren

Antwoorden (5)

Precies het aantal die je destijds gekregen hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou zeggen alles wat je hebt ontvangen bij aanname van de woning dat is simpel
als er 1 ontbreekt trekken ze dat af van dat borggeld dat je moest voldoen aan het begin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is maar EEN plek waar je dat goed kunt vragen en dat is bij de verhuurder.

En...mogelijk staat het ergens onopvallend in je huurcontract.

Meestal zijn het er 2 of 3, maar vraag het gewoon na
amigo
12 jaar geleden
Dat is bij ieder anders bij mij waren het er 7

Toegevoegd na 1 minuut:
Nee foutje in mijn contract staat 9
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van elke sleutel 9??
j5m
12 jaar geleden
Nee 9 totaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan weten we dus nog niks, want we weten niet hoeveel verschillende sleutels jij had. 1, 2, 3, 4?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag gaat ook duidelijk over hoeveel exemplaren van *iedere* sleutel.
j5m
12 jaar geleden
3 voordeur 3 achterdeur en 3 schuur /garage
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vorige huurder,kan gewoon met alle sleutels,het flatgebouw in.gek gewoon
Alle sleutels die je in je bezit hebt, want je mag geen extra sleutels achter houden nadat je uit de woning bent verhuist. Natuurlijk weten ze niet of je sleutels hebt bij laten maken, dus zal je minimaal het aantal sleutels dat vermeld is in je contract in moeten leveren.