Wat heb je allemaal nodig voor een housewarmingparty party?

Ik ben net op kamers gegaan en wil wel graag een feestje houden.
Zijn er nog andere benodigdheden dan wat hapjes en drankjes? (Ik ben zelf nog nooit op een housewarming party geweest)
Verder is het hier niet zo groot, dus zou ik graag wat tips willen hebben om dat slim aan te pakken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (4)

Nee hoor helemaal niet.
Je nodigt mensen uit in je nieuwe woning en zorgt dat ze lekker iets te eten en te drinken krijgen.
Daarnaast zorg je voor lekkere muziek.
Dat is het enige wat nodig is voor een housewarmingparty!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk dat de sfeer heel belangrijk is ,dus zorg voor veel kaarsen gezellige muziek zorg dat er een lekkere geur in je huis hangt
Lavendel is heel prettig en als wierookstokjes te koop bij winkels ook heb je geurkaarsjes in lavendel
Haal wat lekkere hapjes in huis bijvoorbeeld wat kaas worst chips met salsasaus
Snij ook stukjes komkommer cherrytomaatjes radijsjes als gezond hapje erbij
Erg leuk is om zelf een heerlijke pesto te maken van olijven ,daar kun je dan van die crackerstokjes bij halen bijv bij de hema
Ik wens je veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet veel plaats? --> met een hangtafel is iedereen onder de pannen! (als de gasten niet te oud zijn)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bier (bij voorkeur koud)
tequila
muziek

Maar het ligt er vooral aan wie er komen, eigenlijk verder hetzelfde als met andere feestjes.

Toegevoegd na 1 minuut:
En vooral zelf niet teveel drinken..