Wat is nu het verschil tussen normale verwarming en stadsverwarming?

Werken beiden volgens zelfde principe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Bij stadsverwarming wordt er heet water geleverd vanuit de wijkcentrale (bijv in het Scheepvaartkwartier in Rotterdam). Je kan de temperatuur niet zelf instellen.
Bij normale verwarming heeft het huis een eigen warmwaterbron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoor echter vaak klachten van mensen die niets kunnen regelen en het vaak veel te warm hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moeten ze voor de verwarming thermostaatkranen aanschaffen (is zo en zo al veel economischer ook bij eigen warmtebron). Water kun je natuurlijk gewoon mengen.