Wie weet waar je een onbreekbare vliegenmepper kunt kopen?

Mijn man slaat constant de vliegenmeppers kapot, want hij denkt dat je hard moet slaan. Ik krijg het niet uitgelegd, dat je gewoon slim moet zijn om een vlieg te meppen, dus zie ik de meppers steeds kleiner worden, omdat de stukken eraf geslagen worden. Hahaha. Dus wie oh wie heeft een antwoord. En geen alternatieven zoals plakbanden enzo, want dat vind ik heel vies.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
2.4K

Het beste antwoord

Er zijn rubberen vliegenmeppers te koop. Als je naar de site gaat, dan vind je meerdere winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met een elektrische vliegenmepper hoef je de vlieg maar heel zachtjes aan te raken. Misschien slaat je man daar niet mee ;-) .