Waar kan ik het beste een offerte voor kunststof kozijnen aanvragen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze commerciële vraag is niet geoorloofd en je vraag zal wel snel worden verwijderd. Maar goed, ik heb goede ervaringen met Dreumel in Leidschendam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb daar trouwens behoorlijk veel van de prijs afgedongen.

Antwoorden (4)

Heiim und Haus is betaalbaar, snel, en ze werken erg netjes: http://www.heimhaus.de/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het beste een paar verschillende bedrijven vragen om offerte te maken, en dan vergelijken wat ze te bieden hebben. Laat ze ook rustig eens langskomen om uit te leggen wat ze willen gaan doen.

Je kunt ook eens rondvragen bij mensen die ze al hebben bij jou in de buurt. Dan krijg je vaak veel informatie, ook over hoe netjes het uitgevoerd wordt en of er ook reparaties gedaan worden als er b.v. ergens een tegel of drempel vervangen moet worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel kunststofkozijnen worden in Duitslandgeproduceerd en worden in Nederland door veel bedrijven alleen maar opgemeten, vervolgens besteld en geplaatst.
Vraag een offerte bij een bedrijf wat de kozijnen ZELF maakt (alhoewel de onderdelen -lees: profielen- dan vaak nog steeds uit Duitsland komen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, is belangrijke tip. Dreumel uit Leidschendam maakt ze zelf, met profielen uit Duitsland.
Allereerst is het zeer belangrijk om verschillende offertes aan te vragen bij diverse aanbieders. Wees je ervan bewust dat de prijsverschillen extreem groot kunnen zijn en soms wel op kunnen lopen tot ruim 100% (!!).
Bij een prijsvergelijk is het wel belangrijk om echt appels met appels te vergelijken, anders gaat verdere vergelijk niet op.
De topmerken zijn: Schüco, Weru, Finstral en Gayko.
Veel bedrijven werken met verkopers die 5% commissie verdienen voor elke verkochte order, en hebben dan ook een zeer dwingende werkwijze. Meteen afscheid nemen van dit soort bedrijven is de beste remedie.
Op www.kunststofraamkozijn.nl en www.kunststof-kozijnen.startpagina.nl kunt u offertes aanvragen van betrouwbare en voordelig geprijsde aanbieders.
Voor verdere achtergrondinformatie over kunststof kozijn fabrikanten kun je de site van het VKG bezoeken, zie www.vkg.nl.
Succes met het maken van de juiste keuze !