Waarom brandt straatverlichting overdag?

In Veenendaal brandt regelmatig de straatverlichting overdag. De afgelopen 3 jaar vrijwel ELKE WEEK 1 of 2 keer gedurende een paar uur. Dit lijkt me nogal een dure grap. Iemand een idee wat hier de logica van is?

12 jaar geleden
in: Wonen
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dit niet een test

Antwoorden (2)

Normaal brand de verlichting overdag zodat ze kunnen kontroleren welke lampen stuk zijn zodat deze gerepareerd kunnen worden. Dus misschien zijn ze met giga kontrole aan de gang.

Toegevoegd na 34 seconden:
Anders bel de gemeente eens. Die zullen het antwoord toch wel moeten weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eenmaal in de zoveel tijd laat de gemeente de straat vetlichting branden om te controleren of alle lampen het nog doen en ook controleren zij of er geen defect aan de lamp is .
Maar af en toe gaat er wat mis bij het uitschakelen van de straatverlichting .
Maar als niemand belt naar de gemeente dan kan het een hele tijd duren voordat zij erachter komen dat de verlichtingoverdag af en toe blijft branden .
Dus even een belletje of E-mail naar de gemeente en zij zullen jou dankbaar zijn en het euvel wordt zo snel mogelijk opgelost .