Wie weet welk koffiezetapparaat een goede vervanger is voor de senseo?

Aangezien de senseo erom bekend staat dat het ding lekt aan de onderkant[bij mij dus ook] zoek ik een goede vervanger waar ook pads in gaan,maar in welk apparaat gaan pads en is een goede vervanger?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb er een van princess, kunnen ook pads in.. En er zit ook ook melkschuimslangetje aan waar ik superfan van ben.. Volgens mij kan je dit merk gewoon bij blokker en bcc kopen. Succes!

Er gaan geen senseo pads in, maar in een Nespresso machine gaan cups. Niet goedkoop (37 cent per cupje) maar oneindig veel betere koffie dan een senseo bakkie. De machines heb je van 50 tot honderden euros.

Raar antwoord misschien, maar een GEREPAREERDE senseo. Het is nl niet zo dat elke senseo lekt, ik heb er al jaren één (nadat ik failliet was gegaan aan de lekkere (geef ik toe) koffie van de nespresso), en die senseo lekt niet (en meerdere apparaten bij vrienden/kennissen ook niet). De lekkage heeft te maken met de manier waarop de voorraadtank in de houder zit en tenzij je een gewoon koffiezet apparaat met een niet afneembaar water reservoir neemt houd je dit risico volgens mij: zie onderstaande tips, als het werkt doet hij het weer zonder lekken: (stukje uit bijgevoegde link) Lekt er water bij de watertank? De watertank staat in een rubberring Die rubberring moet goed aansluiten op de onderkant van de watertank. Als u de watertank uit de Senseo haalt, moet de rubberrand geheel zichtbaar zijn. Dus er mag geen plastic over de rand zitten, want dan sluit de watertank niet goed aan. Als dit wel zo is dient u de rubberring goed te centreren in de behuizing. Tevens dient de rand van de rubberring droog te zijn. Als het water er uitloopt als u geen watertank er in heeft staan is de kans groot dat het driewegventiel kapot is.

Bronnen:
http://www.onderdelensenseo.nl/?page=Nieuws&nid=6

ik heb nu een vierkante senseo die lekt echt niet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100