Moet ik ingeschreven staan in de gemeente om diensten zoals stroom/gas aan te vragen?

Deze week krijg ik de sleutel van mijn nieuwe koophuis. Ik ga daar de komende tijd klussen en pas eind oktober echt wonen. Wel heb ik in de tussentijd natuurlijk stroom, water en gas nodig. Als ik die op mijn naam wil zetten, moet ik dan ingeschreven staan in de gemeente, of mag ik dat ook doen als ik nog in de andere gemeente sta ingeschreven?

Alvast veel dank voor jullie inzichten!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Het beste antwoord

Je kan alles gewoon aanvragen, daar hoef je nog niet voor ingeschreven te staan.
Succes met klussen.