Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet een blender met niet een 'bak', maar een soort staaf met aan het uiteinde een rotor die heel hard ronddraait?

Toen we in Griekenland waren, gebruikte de ober een speciale blender. Er zat geen 'bak' in de blender - zoals dat vaak bij onze blenders is - maar het apparaat had een lange staaf met onderaan een rotor die heel hard ronddraait. Door je glas simpelweg onder deze staaf te plaatsen en het apparaat aan te zetten, zal de rotor iets boven de bodem van je glas blijven hangen en het geheel door elkaar blenden. Hoe heet dit apparaat? Of waar kan ik het bestellen/kopen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Het is inderdaad een soort staafmixer, maar dan één die je kan neerzetten en niet de hele tijd hoeft vast te houden. Er zit een soort bodempje onder waar je zo je glas op kan zetten, net als bij een koffiezetapparaat.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb even de blender geprobeerd te tekenen. Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
902

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is een cocktailmixer!

http://www.edelight.de/i/tristar-cocktail-mixer-von-edelghost

Toegevoegd na 4 minuten:
Tien punten voor Willem II !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Mijns inziens een staafmixer toch?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een staafmixer, kan je kopen bij marskramer, mediamarkt, bcc, harense smid enz.

Toegevoegd na 25 minuten:
Dat is een milkshake mixer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heet een staafmixer. Die kun je kopen bij de mediamarkt en andere electronica winkels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heet een standmixer.

Op het tweede plaatje zie je een staafmixer en die bedoel je niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding