Wie weet hoe ik mijn laminaten vloertje mooi glanzend kan dweilen en laten stralen? Ik zie nml na het dweilen steeds vlekken terug en strepen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

gooi een klein scheutje wasverzachter in je water en je zult zien dat je dweilt zonder strepen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dweil je vloertje met water met een scheutje ammonia erin. Gegarandeerd streeploos!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gewone allesreiniger en een scheutje glansspoelmiddel voor de vaatwasser in het water.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van het merk HG heb je speciale laminaatreiniger. Die heb je dan vervolgens ook nog glanzend en niet glanzend.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na het dweilen met een product, ook altijd nadweilen met alleen maar water. Het nadweilen mag met een veel drogere doek dan het dweilen zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klein scheutje pledge laminaatreiniger aan water toevoegen.